Αύξησε την ενυδάτωση σου

Αναζητάς τρόπο για να αυξήσεις την κατανάλωση του νερού σου; 🤔

💧Η σπουδαιότητα του νερού στον οργανισμό είναι κάτι παραπάνω από γνωστή…
 
❕Ωστόσο, δεν είναι λίγα τα άτομα που δυσκολεύονται να καταναλώσουν 1.5 – 2 L νερού ημερησίως. Εάν ανηκεις σε αυτή την κατηγορία, αυτό το post είναι αφιερωμένο σε σένα. 
 
Πιο συγκεκριμένα…
 
1️⃣ Αξιοποίησε την τεχνολογία:
 
📱 Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο (ιδιαίτερα εάν δεν είσαι εξοικειωμένος με τα smartphones) υπάρχουν εφαρμογές που σου στέλνουν ειδοποιήσεις υπενθύμισης κατανάλωσης νερού. 
 
2️⃣ Πιες νερό μόλις ξυπνήσεις:
 
💤 Έτσι ώστε να ενυδατώσεις τον οργανισμό σου.
 
3️⃣ Συνόδευσε κάθε γεύμα με νερό:
 
🏃 Η τακτική αυτή σε βοηθά να αυξήσεις όχι μόνο την ποσότητα του νερού που θα καταναλώσεις αλλά και να τον χρόνο διάρκειας του γεύματος σου. 
 
Το δεύτερο είναι σημαντικό καθώς δίνεται στον εγκέφαλο το απαραίτητο χρονικό διάστημα για να σταλούν το σήματα κορεσμού.  
 
Φυσικά, στην περίπτωση που ταλαιπωρείσαι από κάποια γαστρεντερική ενόχληση, είναι καλό να συζητήσεις την παραπάνω τακτική με τον διαιτολόγο σου.
 
4️⃣ Μείνε καλά εφοδιασμένος:
 
💧 Μετέφερε μαζί σου ένα μπουκάλι με νερό έτσι ώστε να μην ξεμείνεις ποτέ!
 
5️⃣ Δώσε γεύση στο νερό σου:
 
🍋 Τι καλύτερο από το να προσθέσεις στο νερό σου λίγο χυμό λεμονιού ή λίγο τζίντζερ. Σίγουρα το καθιστούν πιο ενδιαφέρον…
 
Εσύ πόσο νερό καταναλώνεις καθημερινά; 💬
 
 
 

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Μετάβαση στο περιεχόμενο