ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΥΡΑΝΟΥ

Medi Diet σημαίνει εμπειρία

Υπάρχουν  βασικά στοιχεία που εξετάζουμε  στον διαιτολογικό μας χώρο που σκοπό έχουν μια σωστότερη αντιμετώπιση διαιτολογικού προγράμματος και μια καλύτερη ανάλυση σώματος , που θα μας βοηθήσει σαφέστατα  στην καλύτερη διαιτολογική  μας προσέγγιση !

ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΟΜΕΤΡΙΚΆ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΆ ΕΣΤΙΑΖΟΜΑΣΤΕ  και είναι βασικό να τα μελετάμε είναι τα εξής ¨:

-Βάρος

-Δείκτης BMI

-BMR (Εκτίμηση)¨- βασικός μεταβολισμό΄ς ηρεμίας

-Λίπος %

-Λιπώδης Μάζα

-Άλυπη Μάζα

-Συνολικά Υγρά Σώματος

-Επιθυμητό Εύρος Σωματικού Λίπους

-Τμηματική Πληροφορία Σωματικού Λίπους

Γιατί  όμως είναι σπουδαίο να γίνει «επέκταση»/ ανάλυση  σε όλες αυτές τις παραμέτρους ,πριν συνθέσουμε το  διαιτολογικό μας  πρόγραμμα , το οποίο σαφέστατα θα είναι εξατομικευμένο?

Ας αναλύσουμε λοιπόν τις περιμέτρους  που εξετάσουμε και τους λόγους  που τις αναλύουμε .Έτσι λοιπόν θα πούμε τα εξής;
  1. Tο Σωματικό λίπος
Ο καθένας μας χρειάζεται λίπος για να είναι υγιής. Το λίπος είναι ζωτικής σημασίας για βασικές σωματικές λειτουργίες, όπως η ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος, η μεταφορά και αποθήκευση βιταμινών, η σύνθεση ορμονών και η προστασία των αρθρώσεων. Παρόλα αυτά το υπερβάλλον σωματικό λίπος μπορεί να βλάψει την υγεία σας. Η μείωση του πλεονάζοντος λίπους φαίνεται ότι μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης υπέρτασης, καρδιοπαθειών, διαβήτη και ορισμένων μορφών καρκίνου
  1. Tα Συνολικά υγρά σώματος
Το νερό διαδραματίζει ζωτικό ρόλο σε πολλές από τις διεργασίες του σώματος και το βρίσκουμε σε κάθε κύτταρο, ιστό ή όργανο. Διατηρώντας ένα υγιές ποσοστό συνολικών υγρών σώματος βοηθάμε τις σωματικές λειτουργίες και μειώνουμε την πιθανότητα εμφάνισης προβλημάτων που σχετίζονται με αυτές. Η καλή ενυδάτωση βελτιώνει τη συγκέντρωση, την αθλητική απόδοση, την ποιότητα της επιδερμίδας και γενικά μας προσφέρει ευζωία. Το εύρος των συνολικών υγρών για έναν υγιή ενήλικα κυμαίνεται (γενικός κανόνας) ως εξής: γυναίκες 45% έως 60% και άντρες 50% έως 65%
  1. H Μυϊκή μάζα
Οι μύες παίζουν σημαντικό ρόλο ενεργώντας σαν την μηχανή του σώματος στην κατανάλωσης ενέργειας (θερμίδες). Καθώς ασκείστε περισσότερο, η μυϊκή μάζα αυξάνει και με τη σειρά της επιταχύνει τον ρυθμό κατανάλωσης ενέργειας. Η αύξηση της μυϊκής μάζας θα αυξήσει τον βασικό σας μεταβολισμό βοηθώντας σας έτσι να χάνετε επιπλέον λίπος και να χάσετε βάρος με υγιή τρόπο.


Γιατί είναι σημαντική η ανάλυση σύστασης σώματος;

Η ανάλυση της σύστασης του σώματος είναι μία από τις πιο σημαντικές μετρήσεις για να δούμε αν μέσω του διαιτολογικού σχήματος ή και της προπόνησης / άσκησης  έχει μειωθεί το σωματικό λίπος και έχει αυξηθεί η άλιπη μυϊκή μάζα ενώ ταυτόχρονα  μας βοηθάει να δούμε και την ενυδάτωση του οργανισμού. Η ζυγαριά μας δίνει αποτελέσματα σχετικά με το συνολικό βάρος του σώματος, ενώ η λιπομέτρηση μας δίνει μια ολοκληρωμένη εικόνα τόσο συνολικά όσο και τμηματικά για την σύσταση του σώματος και μας δίνει αξιόπιστες και ακριβείς πληροφορίες για την διαιτολογική παρέμβαση.


Προετοιμασία και προϋποθέσεις για την ανάλυση σύστασης σώματος

Για την ανάλυση σύστασης σώματος απαιτείται να παραμείνετε 4 ώρες νηστικοί και άνυδροι ( μην πίνετε νερό ή καφέ λίγη ώρα νωρίτερα ) και να απέχετε από άσκηση για 24 ώρες. Σε περίπτωση ύπαρξης βηματοδότη η ανάλυση σύστασης σώματος πραγματοποιείται με  σωματομετρητή   ( δηλαδή,  με ανάλυση βιοηλεκτρικής αγωγιμότητας ) που μετρά το λίπος σε κλίμακα του 0,1%. . Σε περίπτωση εγκυμοσύνης ή έμμηνου ρύσης δεν πραγματοποιείται λιπομέτρηση. Καλό θα είναι να απέχετε μερικές ημέρες πριν την λιπομέτρηση από κατανάλωση αλκοόλ. Η χρήση αυτού του οργάνου έχει καθιερωθεί και τεκμηριωθεί πολύ καλά από το 1998  και έχει κατασκευαστεί να είναι συμβατή με την οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης περί Ιατρικών Συσκευών .η ΣΥΣΚΕΎΗ επίσης φέρει το σήμα CE. Υπάρχει  όμως  και ακόμη ένα αξιόπιστο μηχάνημα στο γραφείο μας ,  το οποίο έχει άδεια λειτουργίας από το 2002 και είναι άκρως αξιόπιστο με ειδικές  αναλύσεις, που εκτυπώνονται  με ηλεκτρική εμπέδηση και τα αποτελέσματα δίνονται στον πελάτη άμεσα !

Τι προσεγγίζουμε;

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Το σώμα σας πιστεύει αυτό που σκέφτεστε, η σκέψη σας γίνεται πράξη, η δράση γίνεται
συμπεριφορά, οπότε κρατήστε τη Θετική σας στάση ζωντανή!

Ξεκινήστε την αλλαγή στο σώμα σας με τη διατροφή

Το σώμα του καθενός είναι διαφορετικό, επομένως δεν υπάρχει μια ενιαία απάντηση για το πόσο χρόνο
θα χρειαστεί για να δείτε αλλαγές στο σώμα σας όταν αρχίσετε να γυμνάζεστε.
Μετάβαση στο περιεχόμενο